Pages

3 sty 2015

OD KIEDY ZOSTAŁAM MAMĄ...



Dziś mija 6 miesięcy od kiedy Nikoś jest z nami. Z tej okazji postanowiłam zrobić małe podsumowanie i podzielić się tym, jak zmieniło się moje życie od kiedy zostałam mamą.

itsannasbubble.blogspot.com, mama, macierzyństwo
 Przede wszystkim to mój Bąbelek stał się centrum mojego wszechświata, ale na tym nie koniec:
  • odkryłam w sobie niesamowite pokłady wewnętrznej siły
  • już nie potrzebuję zegarka- teraz to mój synek ustala nasz cykl dnia
  • jeszcze bardziej kocham i szanuję moich własnych Rodziców
  • piątkowy wieczór w domu, niedzielna pobudka o 4 rano- żadna z tych rzeczy mi już nie przeszkadza
  • kiedy stoję z moim synkiem przed lustrem patrzę na niego a nie na siebie
  • lepiej rozumiem i bardziej szanuję swoje ciało
  • jakikolwiek ból jaki czuje moje dziecko jest dla mnie tysiące razy gorszy niż jakikolwiek ból, którego sama doświadczyłam
  • nauczyłam się, że długa kąpiel to dobro luksusowe, z którego nie zawsze jest mi dane skorzystać
  • każdy dzień jest niespodzianką
  • dużo spraw i problemów, które kiedyś wydawały mi się ogromnymi teraz przestało mieć jakiekolwiek znaczenie
  • nigdy nie przypuszczałam, że mogę być tak cierpliwą i wyrozumiałą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz