Pages

12 sty 2015

KARTKA Z KALENDARZA: DZIEŃ SPRZĄTANIA BIURKA

Buszując po internecie natknęłam się ostatnio na kalendarz najróżniejszych dziwnych, nietypowych i śmiesznych świąt- np. Światowy Dzień Szczęścia, Dzień Pozytywnego Myślenia, Światowy Dzień Budyniu... Okazało się, że praktycznie każdego dnia roku jest co świętować! Również poszczególnym miesiącom przypisane są różne dziwne okazje. Na przykład październik jest Miesiącem Pizzy.

Spis tych wszystkich "świąt" przeczytałam z uśmiechem na ustach, ale jednocześnie pomyślałam, że to może być fajny pomysł na cykl wpisów. I dziś pierwszy wpis z serii, którą nazwałam "Kartka z kalendarza".

Tak się składa, że dziś przypada Dzień Sprzątania Biurka i z tej okazji postanowiłam się z Wami podzielić znalezionymi w sieci zdjęciami pięknie zorganizowanych i zaaranżowanych biurek i przestrzeni do pracy. Taka uczta dla oka i inspiracja w jednym :)

źródło: I Heart Organizing

źródło: I Heart Organizing


źródło: flickr

źródło: I Heart Organizing


źródło: The Office Stylist

żródło: Ashley Ella Design

źródło: The Domestic Curator

źródło: The Domestic Curator

źródło: The Domestic Curator

źródło: The Domestic Curator

źródło: flickr

źródło: Style At Home

źródło: Simply Jessica Marie blog

źródło: The Ultimate Addiction

źródło: potterybarn.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz