Pages

29 wrz 2014

AKCJA ORGANIZACJA: TYGODNIOWE MENU (SZABLON DO WYDRUKOWANIA)



Jednym z ulubionych pytań mojego Męża jest “co dziś jemy na obiad?” zadawane już w okolicach śniadania. I o ile uwielbiam gotować to już do wymyślania obiadów na każdy dzień tygodnia jestem nastawiona mniej pozytywnie. Dlatego kilka tygodni temu postanowiłam się trochę zorganizować w tym temacie. 
Przygotowałam szablon, w którym raz w tygodniu rozpisuję obiady na cały następny tydzień. Nigdy nie planuję śniadań, bo te z braku czasu i tak każdy jada o innej porze (wyjątkiem są niedziele) i kolacji, bo te z kolei na ogół łączą się z obiadem. Do planowania siadam przeważnie w czwartek lub piątek wieczorem. Nasz tygodniowy jadłospis prawie zawsze jest mieszanką ulubionych i wypróbowanych dań oraz nowości. Inspiracji szukam głównie w moich licznych książkach z przepisami i na Pinterest. Kiedy lista jest gotowa pozostaje ją tylko wydrukować i przyczepić na lodówce. Tym sposobem nie muszę się codziennie zastanawiać co ugotować danego dnia. O wiele łatwiejsze jest też robienie zakupów. Po prostu po przygotowaniu jadłospisu sprawdzam co mam w szafkach i lodówce i robię listę brakujących produktów.
Tygodniowe menu- szablon do pobrania i wydrukowania


Jeśli ktoś ma ochotę skorzystać z mojego szablonu to można go pobrać tu


A Wy jak radzicie sobie z planowaniem posiłków? W ogóle planujecie czy po prostu jesteście spontaniczni? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz