Pages

31 sty 2015

FILOFAX- MÓJ SPOSÓB NA BYCIE ZORGANIZOWANĄ



Przez ostatnie kilka lat to kalendarz w telefonie był moim centrum dowodzenia. Zapisywałam w nim daty urodzin, imienin i rocznic, terminy spotkań, terminy płatności itd. Dodatkowo używałam różnych dodatkowych aplikacji do zapisywania rzeczy do zrobienia, spraw do załatwienia, list zakupów itd. Ogólnie taki system się sprawdzał, ale jednak to nie było to i taki sposób organizacji nie do końca mi odpowiadał.

Zatęskniłam za tradycyjnym kalendarzem, kawałkiem papieru i długopisem, dlatego odkurzyłam swój stary Filofax, którego używałam jeszcze na studiach. Organizer był jednak w rozmiarze „personal” (9.5 x 17cm) i szybko okazał się za mało pojemny. Zaczęłam poszukiwać czegoś większego i kiedy natknęłam się na promocję Filofax Raspberry Saffiano w rozmiarze A5 nie zastanawiałam się ani minuty nad jego kupnem.

Szukając pomysłow na zagospodarowanie mojego nowego pomocnika natknęłam się na masę zdjęć organizerów, które nie tylko spełniają swoją rolę, ale też cieszą oko.

planner, organizer, filofax
źródła:  1 2 3 4 5 6 7 8 9


Pooglądałam, pozazdrościłam i zabrałam się do pracy. Nie wygląda to tak ładnie i słodko jak na powyższych zdjęciach,  ale dopiero zaczynam i muszę się troszkę rozkręcić, nabrać wprawy i znaleźć trochę więcej czasu na planowanie i dekorowanie :) Póki co efekt końcowy wygląda tak:

Filofax Raspberry saffiano a5

Filofax Raspberry saffiano a5


Filofax Raspberry saffiano a5


Filofax Raspberry saffiano a5


Filofax Raspberry saffiano a5


Filofax Raspberry saffiano a5


Filofax Raspberry saffiano a5


Filofax Raspberry saffiano a5


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz